Yazışma Yönetim Sistemi

Zamandan Tasarruf

Kağıtsız

Arşiv

Entegrasyon

Kolay Kullanım

Kuruluşunuzun atanmış eylemleri ile birlikte tüm gelen, giden ve iç yazışmaları oluşturun ve izleyin ve bunları rollerine ve erişimlerine göre tüm uygulama kullanıcıları için kullanılabilir hale getirin.

İletişim Yönetimi

Tek bir platformda çevrimiçi sohbet, e-posta, cartables aracılığıyla tüm iletişimleri kontrol edin ve yönetin.

Belge Arşivleri

Büyük bir fiziksel alana ihtiyaç duymadan belge arşivlemeyi optimize edin.

Gelişmiş Raporlar

Çeşitli gerçek zamanlı, grafiksel, istatistiksel ve tablo halinde raporlar hazırlayın.

Süreç Yönetimi

Süreçleri organizasyonel ihtiyaçlara ve hiyerarşiye göre özelleştirin.
Correspondence Management System

İş Akışlarını Dijitalleştirin

Sekreterlik, çeşitli ofis ve kuruluşlardaki önemli operasyonel birimlerden biridir. Bu nedenle, kuruluşların sekreterya başkanının karşılaştığı zorlukları çözmesi gerekir.

GITA yazışma yönetim sistemi, geniş yetenekleri ile yazışmaların uzun sürede alınması, evrakların kaybolması, sekreteryanın yoğun iş yükü, gönderme ve alma gecikmeleri ve manuel işlemlerden kaynaklanan birçok hata gibi sorunları tamamen çözmektedir.

Yeni Teknolojilere Dayalı Çözümler

GITA, gelişmekte olan teknolojileri uygulayarak kuruluşları bir adım öteye taşıyor. Yazışma yönetimi yazılımı geliştirme için bir fikrlerinizi, profesyonel geliştirme ekibimizle danışın. Geliştirme deneyimine sahip olduğumuz teknolojilerden bazıları aşağıdaki listede belirtilmiştir:

  • Otomatik İşleme
  • Veri Çıkarma
  • Biyometrik Tespit
  • Tahmine Dayalı Analitik
  • Yapay zeka ve Makine Öğrenimini
  • Blockchain
Correspondence Management System

GITA Yazışma Yönetim Sistemi Çözüm Özellikleri

  • Farklı tarayıcı türlerine bağlanmak
  • Diğer organizasyon sistemleri ile entegrasyon
  • Gerçek zamanlı uyarılar ve bildirimler gönderme
  • e-imza
  • Çeşitli politikalar uygulama
  • Çoklu dil
  • Maktup numaralandırma formülünü tanımlayın
  • Metup etiketleme
  • Harfler ve antetli kağıtlar için özel şablonlar
  • Sınırsız kullanıcı
  • Maktubları çeşitli dosyalar ekleme
  • Mektup yazmak için gelişmiş düzenleyici
  • İstenilen kategoride mektupların dosyalanması
  • Mektubları farklı parametrelere göre arama
  • Web, mobil, tablet vb. tabanlı olarak uygulama
  • Faks gönderme ve alma
  • E-posta gönderme ve alma
  • Birden fazla sekreterlik tanımlamak

Hedefleriniz ve İsteklerinize Göre Sistemler

GITA yazışma ve belge yönetim yazılımı, bir veya birden fazla idari çalışma ekibi tarafından gelen ve giden mektup bilgilerinin elektronik kayıtlara kaydedilebilmesini sağlar.

Correspondence Management System

En modern ve güncel teknolojileri deneyimlemek için uzmanlarımızla konuşun.